Jobbe som assistent

Ønsker du deg en fleksibel arbeidshverdag med mening?

Som personlig assistent hos oss får du gode arbeidsbetingelser, en spennende, variert arbeidsdag og blir del av et godt arbeidsmiljø.

Se våre ledige stillinger

Hvordan er det å være personlig assistent?

Å være personlig assistent handler om å assistere et annet menneske med å gjennomføre praktiske gjøremål, delta i aktiviteter og sosiale sammenhenger. Du kan også være tolk eller formidler på vegne av den som mottar assistansen. Som assistent bidrar du til at den du assisterer får større mulighet til å gjøre det han/hun har lyst til.

Du trenger ikke en spesifikk utdannelse for å søke på eller ha jobb som assistent. Personlig egnethet og engasjement for arbeidet er viktige egenskaper.

Du får obligatorisk opplæring som assistent, i tillegg til individuell opplæring i selve assistansen. I AssisterMeg legger vi vekt på at assistenter har en grunnleggende respekt for personen med assistansebehov. Du er pålitelig, ansvarsfull, punktlig og positiv. Alle som blir ansatt som assistent, må fremlegge politiattest. Hos oss møter du kolleger med integritet og stort engasjement i et godt og inspirerende arbeidsmiljø.

Hva du får som assistent i AssisterMeg

  • Gode lønns- og ansettelsesvilkår.
  • God pensjonsordning.
  • Varierte arbeidstider.
  • Et ansvarsfullt, stimulerende og allsidig arbeid.
  • Obligatorisk opplæring fra AssisterMeg og din arbeidsleder.
  • Kurs og utviklingsmuligheter.
  • Du blir del av en av Nordens ledende private aktører innen personlig assistanse.
  • Et godt arbeidsmiljø basert på grunnleggende respekt for den enkelte medarbeider.

Arbeidstid og mengde vil variere fra person til person.

Se våre ledige stillinger

Ta gjerne kontakt med oss

Vi kan svare på det du lurer på om BPA.
Fyll inn skjema og skriv gjerne hvordan du vil bli kontaktet og når det passer best for deg.

Kontaktskjema
Takk! Din henvendelse er nå sendt.
Ups! Har du fylt alle påkrevde felt?